Siirry pääsisältöön

Tekstit

Videot

Mitä sinä syöt pitkällä lenkillä?

Hyviä vastauksia on varmaan yhtä paljon kuin juoksijoitakin. Yksi sopii yhdelle, toinen toiselle.



Nyt ajattelin hieman avata omia "ruokailutottumuksia" pitkillä lenkeillä. Mun kohdalla se tarkoittaa sitä, että jo puolimaratonin aikana tankkaan jotain muutakin energiaa kuin urheilujuomaa. Olen huomannut, etten pärjää sitä kahta tuntia ilman väsähdystä jos yritän selvitä pelkän nesteen voimalla. Mitään tukevampaa eväästä en parinkympin lenkille ota, mutta mukana kulkee kyllä aina pari energiageeliä.
Nuo geelit on vähän sellaisia, että ne eivät välttämättä sovi kaikkien mahalle ja niitäkin on paljon erilaisia. Itselleni sopiviksi olen todennut High5:n geelit ja Arctic Warriorsin Puhti hunajageelit. Lisäksi olen viime aikoina tykästynyt erityisesti geelejä parempaan, vähemmän sottaavaan tuotteeseen, Clif Blokseihin. Bloksit on vähän kuin energiakarkkeja, viinikumimaisia kuutioita, joita olen ottanut 2 kerralla noin puolen tunnin välein pidemmillä lenkeillä. Vähän vettä perään ni…

Viimeisimmät blogitekstit

Polkujuoksua ja raakakakkua

Positiivisuus on per.. parasta

Proteiinia treenin jälkeen?

Marraskuun treenit

Polkujuoksun varusteita

I will #beatberlin42 !!

Paljon lepoa, pari lenkkiä ja Black Friday

Sudio Swedenin langattomat Tre-kuulokkeet testissä + alennuskoodi

Mistä saan treenimotivaatiota?

Syöthän sinäkin monipuolisesti?